mandag 30. juni 2008

but i wont mind if you take me home, come on take me home

Fakta:
*Jeg skal tilbake til Hove neste år
*Festival er noe av det mest fantastiske som finnes
*Det gjelder å være positivt innstilt og si JA
*Selv om jeg er en av de innenfor Saxegårdsslekta som ikke har blitt erta for å være annerledes-skråstrek-rar, regner jeg meg likevel som annerledes-skråstrek-rar

Bilder:

*Antrekk for dåpen til Eir
*Festivalmenneskene (ikke mitt bilde)
*Pakking til Hove (ja, jeg står med et bein i sekken og det andre i løse lufta)
*Den varme t-skjorta som viser at jeg i hvertfall ikke er fra Blærum
*Meg som seksåring, allerede da med det onde auge






3 kommentarer:

  1. TaH, her finnes ingen RANDOMMANN. det skal faen være visst.
    kjøss mæ på mandan sa folk.


    Jeg ønsker deg en kjempe god tur rundt i Norge, så snakkes vi når du er tilbake, og det var greit at du bor her fra besøket til slottsfjell.
    Hørtes ut som om du hadde hatt det trivelig på HOVE, ja. h00la.

    HØJFH! Evileyekid0
    KlemZ

    SvarSlett
  2. Det nye Coldplay-albumet er veldig bra. Slemme meg lasta det ned, men jeg tror jeg skal kjøpe det, for det er på tide at jeg får no Coldplay på hylla. I seriously love them! Skulle dratt på konserten i spektrum vøtt, men jeg tror billettene der ble solgt ut på en dag. Eller noen timer var det kanskje. Jeg har vel ikke penger til det uansett. Nå som jeg er 18 skal jeg opprette meg BSU-konto også, så det går vel litt penger rett inn til den også. Men jeg har en ny vaskejobb nå da!

    Jeg hakke fått noen andre gaver nei. Og om jeg skal feire, så må det nok bli i høst, for det er jo inen hjemme nå. Hvis ikke dropper jeg det bare, og da får jeg ikke noen fler gaver...noe som så klart er litt trist, but wellwell, who cares.

    Heeeh, jo, man skal vel egentlig vise leg når man er under 25 ja, men jeg var for redd til å i det hele tatt ta opp leggen uoppfordra jeg ass! Var pissredd! Og etterpå da jeg var på mega kjøpte jeg SVINMYE drikke..ingenting var til meg, bare så det er sagt! De folka jeg kjøpte for fylte opp ei heil handlekørg jo. Da var jeg iallefall litt nervøs.

    Ja, den isen er jo geeenial! Jammi. Men den vanlige med sjokolade er også genial da. Men du, du må fortelle meg litt mer om hove ass. Får ta det på msn...selv om du kanskje ikke er hjemme nå. Kom hjem! Og hallo, er det ikke neste uke jeg kommer neddover? Det er sjukt det!:O

    SvarSlett

sympatiske fisk